Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania

Zintegrowany System Zarządzania Spółki Merrid Controls oparty jest na zasadach równoważonego rozwoju i zapewnia realizację Misji Spółki, która obejmuje świadczenie usług w zakresie projektowania, opracowywania oprogramowania, montażu i uruchamiania systemów automatyki i informatyki przemysłowej oraz realizację prac serwisowych.

Realizacja Misji Spółki odbywa się zgodnie z oczekiwaniami jakościowymi Klienta wraz z zachowaniem bezpieczeństwa informacji, dbałością o bezpieczeństwo i higienę pracy oraz spełnienia mających zastosowanie wymagań prawnych.

Nadrzędnym celem Spółki w zakresie jakości jest nieprzerwane świadczenie usług, które w pełni odpowiadają wymaganiom Klienta oraz są zgodne z obowiązującymi wymaganiami prawnymi.

Nadrzędnym celem Spółki w zakresie bezpieczeństwa informacji jest zapewnienie ochrony, poufności, dostępności oraz integralności przetwarzanych danych w związku z prowadzoną działalnością biznesową.

Nadrzędnym celem Spółki w zakresie BHP jest zapobieganie wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym oraz minimalizacja ryzyka ich wystąpienia, podnoszenie świadomości Pracowników, promowanie odpowiedzialnych zachowań i budowanie kultury bezpiecznej pracy.

Realizując wyznaczone cele ciągle doskonalimy Zintegrowany System Zarządzania, który tworzą:

- System Zarządzania Jakością zgodny z PN-EN ISO 9001:2015,
- System Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji zgodny z PN-EN ISO/IEC 27001:2023,
- System Zarządzania Bezpieczeństwem i Higieną Pracy zgodny z PN-EN ISO 45001:2024.
Politykę Zintegrowanego Systemu Zarządzania Merrid Controls realizuje poprzez następujące działania:

1. Umacnianie pozycji rynkowej Spółki dzięki zwiększeniu konkurencyjności rozwijając innowacyjność i efektywność.

2. Dostarczanie Klientom kompleksowych oraz innowacyjnych rozwiązań w dziedzinie automatyki i informatyki przemysłowej.

3. Rozwijanie sprawnego i efektywnego serwisowania wdrożonych u Klientów systemów automatyki i informatyki przemysłowej.

4. Podwyższanie poziomu jakości oferowanych usług oraz obsługi poprzez monitorowanie informacji zwrotnej od Klienta.

5. Zagwarantowanie zachowania poufności, integralności oraz dostępności powierzonych informacji, w tym danych osobowych przy zachowaniu uprawnionego dostępu.

6. Ochronę aktywów informacyjnych i wzmacnianie zaufania naszych Klientów w tym Stron Zainteresowanych w zakresie bezpieczeństwa informacji poprzez proces zarządzania ryzykiem.

7. Ciągłe monitorowanie bezpieczeństwa informacji i podejmowanie odpowiednich działań w przypadku zagrożeń czy naruszeń.

8. Budowanie kultury bezpiecznej pracy poprzez kreowanie odpowiedzialnych zachowań, prowadzenie aktywnego dialogu i zaangażowanie wszystkich Pracowników Spółki.

9. Zapobieganie wypadkom przy pracy i chorobom zawodowym poprzez monitorowanie i analizę zagrożeń oraz stosowanie środków minimalizujących ryzyko do poziomu akceptowalnego.

10. Tworzenie procedur i instrukcji bezpiecznego postępowania podczas wykonywania pracy.

11. Otwartość w zakresie udostępniania informacji o stanie bezpieczeństwa pracy w Spółce Pracownikom i innym Stronom Zainteresowanym. Informowanie Pracowników o rezultatach działań w zakresie BHP, wynikach badań czynników szkodliwych w środowisku pracy oraz prowadzenie efektywnej komunikacji.

12. Systematyczne podnoszenie kwalifikacji, kompetencji oraz motywowanie Pracowników poprzez szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne, uświadamianie znaczenia kierowania się normami etycznymi. Budowanie świadomości i zaangażowania Pracowników w zakresie jakości świadczonych usług, bezpieczeństwa informacji i BHP.

13. Wykorzystywanie najnowszych osiągnięć nauki i techniki oraz dotychczasowych doświadczeń w działalności biznesowej.

14. Przestrzeganie wymagań prawnych oraz innych mających zastosowanie wymagań dzięki prowadzeniu stałej ich identyfikacji i implementacji w Spółce.

15. Zapewnienie odpowiednich zasobów do działania Zintegrowanego Systemu Zarządzania oraz optymalnego ich wykorzystania.
Wszyscy Pracownicy Spółki są odpowiedzialni za przyjęcie, stosowanie i rozpowszechnianie Polityki Zintegrowanego Systemu Zarządzania tak, abyzadeklarowane cele i działania zostały w pełni osiągnięte.
Pobierz plik pdf